... Skip to main content

Intercom voor

Woningcorporaties

Ontdek hoe wij uw huurders veiliger en comfortabeler laten wonen met onze intercomsystemen.

Verbeter de toegang en veiligheid van uw entree's voor de bewoners

Projectbegeleiding van A tot Z voor al uw intercomprojecten. Van het informeren van de huurder tot aan de installatie en oplevering.

Specialisten in renovatie van intercomsystemen.

Duidelijke communicatie voor de bewoner en opdrachtgever.

Beoordeeld met een 8.8 door onze opdrachtgevers.

Het juiste advies
Bewonerscommunicatie

Onze A-merken:

Golmar intercom vervangen

Onze heldere 5 stappenplan.

Goed voorbereid van start begint bij een goede opname.

Wensen & eisen

Het start met de eisen vanuit uw project en de wensen voor de bewoners. Samen bepalen we het geschikte systeem voor uw project en bepalen we de uitgangspunten.

infrastructuur

Een belangrijk aspect bij uw intercomsysteem is het bepalen van de infrastructuur. Denk hier aan bestaande bekabeling gebruiken of nieuwe bekabeling aanleggen. Dit kan zowel een tweedraads systeem zijn als een systeem gebaseerd op IP.

De juiste planning i.c.m. klantgerichte bewonerscommunicatie.

Planning

In overleg met de opdrachtgever / het bestuur kiezen wij een datum uit zodat de gebruikers van het systeem niet te lang met een defect systeem zitten, maar wel genoeg tijd hebben om zich voor te bereiden op de renovatie en aanwezig te kunnen zijn tijdens de werkzaamheden.

Voorbereiding

Vooraf geven wij een globaal beeld over de verwachtte werkzaamheden en wat er allemaal nodig is vanuit de opdrachtgever zodat de renovatie vlekkeloos kan verlopen.

Klantgerichte bewonerscommunicatie voor meer succes.

Voorbereiding

De bewoners wordt op de hoogte gesteld van de renovatie en datum via het bestuur / de opdrachtgever. Behalve dat sturen wij vanuit Intercomplan ook zogenoemde aankondiging’s brieven naar de bewoners toe. Hierdoor zijn de bewoners ruim om tijd op de hoogte gesteld en hebben zij een idee van wat zij kunnen verwachten van ons, maar ook wat wij verwachten van hen.

Opdrachtgever

De opdrachtgever / het bestuur wordt net als de bewoners ook op de hoogte gesteld. Verder ontvangt de opdrachtgever ook een kopie van ons brief zodat hij of zij op één lijn zit met de overige bewoners en precies weet wat er gaande is.

Klantgerichte bewonerscommunicatie voor meer succes.

Installatie

Tijdens de renovatie doen wij ons best om de opdrachtgever / het bestuur zo veel mogelijk te ontlasten van vragen van bewoners. Veel vragen en onduidelijkheden worden vooraf per mail of telefonisch al getackled door ons. Verder zijn onze monteurs op locatie automatisch het eerste spreekpunt voor bewoners en zorgen zij ook ervoor dat alle vragen worden beantwoordt. Tenslotte is er altijd een vast contactpersoon op locatie en op kantoor voor de opdrachtgever, hierdoor kunnen wij snel schakelen en ervoor zorgen dat de renovatie vlot verloopt.

Oplevering

Na een succesvolle renovatie leveren wij het nieuwe systeem op. Indien nodig wordt er ter plekke een korte instructie gegeven aan de opdrachtgever of het bestuur over hoe bepaalde van het entreepaneel functies werken. Na afloop zijn wij ook telefonisch en per mail bereikbaar voor technische en algemene vragen. Heel soms kan het zo zijn dat er na de renovatie een kleine storing ontstaat, maar uiteraard hoeft de opdrachtgever hier geen zorgen over te maken omdat wij een garantietermijn van 1 jaar hanteren op onze arbeid. Behalve dat hanteren wij ook een fabrieksgarantie van 2 jaar en een leveringsgarantie van 10 jaar!

Klantgerichte bewonerscommunicatie voor meer succes.

Wensen & eisen

Het start met de eisen vanuit uw project en de wensen voor de bewoners. Samen bepalen we het geschikte systeem voor uw project en bepalen we de uitgangspunten.

infrastructuur

Een belangrijk aspect bij uw intercomsysteem is het bepalen van de infrastructuur. Denk hier aan bestaande bekabeling gebruiken of nieuwe bekabeling aanleggen. Dit kan zowel een tweedraads systeem zijn als een systeem gebaseerd op IP.

Veel gestelde vragen

Welke intercom merken zijn er?

In de Nederlandse intercombranche zijn er diverse fabrikanten actief. Wereldwijd zijn er ongeveer zo een 30 verschillende merken. Een paar voorbeelden daarvan zijn;

Moet de huidige bekabeling altijd vervangen worden?

VvE’s en verhuurders zijn vaak geneigd hun bedrading onnodig te vervangen. In 99% van de gevallen kunnen we de huidige bekabeling hergebruiken! Hoe dat zit leggen we hieronder uit.

Wat kost een (video) intercomsysteem?

Een intercomsysteem heeft geen vaste of gemiddelde prijs. Elk gebouw of huis is uniek, en zo ook het intercomsysteem. Bovendien zijn er veel verschillende keuzes bij het kiezen van het intercomsysteem. Van de belpaneel tot aan de binnentoestellen. Klik hier om een vrijblijvende, gratis projectscan en/of offerte aan te vragen.

Intercomsystemen voor uw woningvoorraad nodig?

Bel ons of plan een adviesgesprek met ons

Stuur mij meer informatie

–  Gratis en vrijblijvend  – 

Intercomplan. Uw deurintercom installateur.

2024 © Intercomplan

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.