Skip to main content

Installatie

door intercomplan

Hoe gaan wij aan het werk en wat kan u verwachten. Zo zorgen wij voor een vlekkeloze installatiedag

Brief ontvangen? gefeliciteerd! wij gaan uw huidige intercomsysteem vernieuwen

Lees op deze pagina alles over onze werkwijze en installatie proces en wat wij van u verwachten.

De bewoner ontvangt van ons 4 weken van te voren een aankondiging.

De bezoeker attenderen wij dat de installatie wordt vervangen

Heeft u klachten of vragen? Mail ons gerust

Het juiste advies

Oog voor de huurder

Kijken naar de wensen en minimale eisen voor uw project. We stellen de huurder centraal, zo kunnen we het juiste advies geven. Kies voor een audiosysteem voor het gemak van een deurintercom of verhoog de veiligheid in uw woongebouwen met een video intercom.

Bewonerscommunicatie

Helder en klantvriendelijk

Huurder informeren over werkzaamheden in de woning vraagt om goede voorbereiding. We leggen uit wat we gaan doen, wanneer en hoe we dit doen. Resultaat? In onze projecten hebben we gemiddeld 97% aanwezigheid van de bewoners tijdens de renovatie.

Zo ziet een installatie dag in een appartementencomplex eruit.

1. Voorbereidingen Entree

Wij starten met het voorbereiden van het systeem. De kabelstructuur in kaart brengen en huidige paneel verwijderen.

2. Aanleggen centrale voedingen

In de CVZ kast of postkast leggen wij de centrale apparatuur aan zoals voedingen en andere componenten.

3. Werkzaamheden woningen

In de CVZ kast of postkast leggen wij de centrale apparatuur aan zoals voedingen en andere componenten.

4. Testen & opleveren

In de CVZ kast of postkast leggen wij de centrale apparatuur aan zoals voedingen en andere componenten.

Meest gestelde vragen tijdens een installatie

Waarom moet ik thuis zijn?

CRM stands for Content Relationship Management. Using a CRM platform gives everyone involved in your business a way to manage customer interactions to increase growth.

Waarom plannen jullie een dagdeel en geen exacte tijdstip?

Yes! You can opt to stay within the free tier for as long as you want to. It’s a great way to get a feel for the platform before deciding to upgrade to take advantage of the more advanced features.

Hoelang zijn jullie bezig in mijn woning?

Yes! Getting your existing data in is easy. Simply export your existing customers to a .csv file and import them within a couple of clicks.

Kan ik mijn intercom meteen gebruiken?

Yes! Getting your existing data in is easy. Simply export your existing customers to a .csv file and import them within a couple of clicks.

Ik kan niet aanwezig zijn? Wat moet ik doen?

Yes! Getting your existing data in is easy. Simply export your existing customers to a .csv file and import them within a couple of clicks.

Brief ontvangen?

Naar aanleiding van een brief nog vragen mail ons op planning@intercomplan.nl

Intercomplan. Uw deurintercom installateur.