Het start met de eisen vanuit uw project en de wensen voor de bewoners. Samen bepalen we het geschikte systeem voor uw project en bepalen we de uitgangspunten.
Intercom voor
Woningcorporaties
Ontdek hoe wij uw huurders veiliger en comfortabeler laten wonen met onze intercomsystemen.
Verbeter de toegang en veiligheid van uw entree's voor de bewoners
Projectbegeleiding van A tot Z voor al uw intercomprojecten. Van het informeren van de huurder tot aan de installatie en oplevering.
Onze meest gebruikte videomonitor
Kijken naar de wensen en minimale eisen voor uw project. We stellen de huurder centraal, zo kunnen we het juiste advies geven. Kies voor een audiosysteem voor het gemak van een deurintercom of verhoog de veiligheid in uw woongebouwen met een video intercom.
Download hier
Huurder informeren over werkzaamheden in de woning vraagt om goede voorbereiding. We leggen uit wat we gaan doen, wanneer en hoe we dit doen. Resultaat? In onze projecten hebben we gemiddeld 97% aanwezigheid van de bewoners tijdens de renovatie.
Onze A-merken:
Onze heldere 5 stappenplan.
- Inventarisatie Project
- Planning & voorbereiding
- Communicatie met de huurder
- Installatie & oplevering
- Service & vragen
Goed voorbereid van start begint bij een goede opname.
Een belangrijk aspect bij uw intercomsysteem is het bepalen van de infrastructuur. Denk hier aan bestaande bekabeling gebruiken of nieuwe bekabeling aanleggen. Dit kan zowel een tweedraads systeem zijn als een systeem gebaseerd op IP.
De juiste planning i.c.m. klantgerichte bewonerscommunicatie.
Het start met de eisen vanuit uw project en de wensen voor de bewoners. Samen bepalen we het geschikte systeem voor uw project en bepalen we de uitgangspunten.
Een belangrijk aspect bij uw intercomsysteem is het bepalen van de infrastructuur. Denk hier aan bestaande bekabeling gebruiken of nieuwe bekabeling aanleggen. Dit kan zowel een tweedraads systeem zijn als een systeem gebaseerd op IP.
Klantgerichte bewonerscommunicatie voor meer succes.
Het start met de eisen vanuit uw project en de wensen voor de bewoners. Samen bepalen we het geschikte systeem voor uw project en bepalen we de uitgangspunten.
Een belangrijk aspect bij uw intercomsysteem is het bepalen van de infrastructuur. Denk hier aan bestaande bekabeling gebruiken of nieuwe bekabeling aanleggen. Dit kan zowel een tweedraads systeem zijn als een systeem gebaseerd op IP.
Klantgerichte bewonerscommunicatie voor meer succes.
Het start met de eisen vanuit uw project en de wensen voor de bewoners. Samen bepalen we het geschikte systeem voor uw project en bepalen we de uitgangspunten.
Een belangrijk aspect bij uw intercomsysteem is het bepalen van de infrastructuur. Denk hier aan bestaande bekabeling gebruiken of nieuwe bekabeling aanleggen. Dit kan zowel een tweedraads systeem zijn als een systeem gebaseerd op IP.
Klantgerichte bewonerscommunicatie voor meer succes.
Het start met de eisen vanuit uw project en de wensen voor de bewoners. Samen bepalen we het geschikte systeem voor uw project en bepalen we de uitgangspunten.
Een belangrijk aspect bij uw intercomsysteem is het bepalen van de infrastructuur. Denk hier aan bestaande bekabeling gebruiken of nieuwe bekabeling aanleggen. Dit kan zowel een tweedraads systeem zijn als een systeem gebaseerd op IP.
Meest gestelde vragen
What does CRM mean?
CRM stands for Content Relationship Management. Using a CRM platform gives everyone involved in your business a way to manage customer interactions to increase growth.
Is it really free to start?
Yes! You can opt to stay within the free tier for as long as you want to. It’s a great way to get a feel for the platform before deciding to upgrade to take advantage of the more advanced features.
Can I import data?
Yes! Getting your existing data in is easy. Simply export your existing customers to a .csv file and import them within a couple of clicks.
Intercomsystemen voor uw woningvoorraad nodig?
Bel ons of plan een adviesgesprek met ons
– Gratis en vrijblijvend –